Nike+ premiär

Tänkte mig en galapremiär jag. Varför göra något halvdant liksom. Vägde några alternativ fram och tillbaka men kom till slut fram till att solnedgången vid Hellestö nog kunde vara värdig min första runda. 

Sagt och gjort. Jag och Sven packade bilen med träningsskor (mina) och kamerautrustning (hans) och for till Hellestö i jakt på det perfekta ljuset. Vad vi glömde var att denna tiden på året så pass långt norrut som vi faktiskt är så går solen ned väldigt väldigt sent.

Sven fotade hus och jag skulle ladda inför premiären med att läsa lite personaladminstration, men min hjärna ville inte samarbeta. Efter en hel helg med jobb ville den allt annat än att läsa så det var bara att lyda. Skorna på och trots brist på solnedgång gjorde jag entré på röda mattan. Lite jobbigt men ack så kul att se uppsummering på nikeplus.com efteråt.


Fast nu när vi kört så långt var vi ju tvungna att vänta in solnedgång.
Så här är jag i full fart med mina nya skor.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ser bra ut systeryster! HEJA HEJA!

Postat av: M

vill också ha en fotograf! =) Ser superhärligt ut! Blir riktigt sugen. Men ska vila den här veckan, kanske köpa en nike-pod också så vi kan köra på riktigt...??? Kram

2009-06-02 @ 09:21:35
URL: http://malisens.blogg.se/
Postat av: Lisa

malin:tack tack, det behövs!



Maja: jag kan erbjuda dig min fotograf i oslo 27e september :) Och du, köp sensorn (för du har väl allt det andra?). Det är skitkul, man kan fixa rundor och se vilka rundor andra har sprungit i närområdet. Rita upp runder sådär som du brukar göra. Hoppas bara min lust håller i sig, men det är klart, om du skaffar så kan jag ju inte banga :)

2009-06-02 @ 11:06:40
URL: http://lolly.blogg.se/
Postat av: M

Var in lite på sidan och man verkar ju kunna göra utmaningar gruppvis också... Sugen!

2009-06-02 @ 18:45:20
URL: http://malisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback