Lite för långt går det ibland

Jag vill inte ens tänka på hur längesedan det var jag var i skolan sist. Inte heller vill jag tänka på hur många timmar jag slösat bort på det här spelet. Sven har låst sidan på den bärbara så att jag inte ska kunna spela men idag tog jag hans dator som inte har några låsta sidor. Sjuttiofyra procent vinst är jag uppe i (med Obama som vinnare). Borde vara nöjd med det, det är ju vinst, men nej då. Hundra procent ska det vara, så bra att det inte går att bli bättre. Bäst.

Aldrig nöjd, visst, jag kan gå med på tanken med att alltid vilja vara bäst i skolan, på jobbet eller vid tävlingar (självklart). Men i ett sabla spel på internet där ingen mer än jag ser hur det går. Jag är en skruvad människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback