Fredagen den tjugosjunde


08. Nyvaken. Jag är ingen morgonmänniska.



09. Ett måste för att vakna.



10. Skolans bibliotek. Hemexamen-plugg.



11. Biblioteket är tråkigt. Jag har trashade strumpbyxor. Modecool.



12. Grötlunch. Får äntligen en paus från biblioteket.



13. Avancerade modeller här på universitetet. Fersken betyder persika.



14. Bokkaféet. Vaniljlatte och fågelhalsband. Det är ju trots allt fredag.



15. Bibliotekets toalett behöver också helg. Papperskorgen "had it up to here".



16. Lyxig matshopping på Ultra. Sven betalar, jag är en fattig student.



17. Nyhet! Men den var inget god, lite torr liksom.



18. Promenad runt lilla Stokkavattnet med Stieg Larsson i lurarna.
Det börjar bli spännande nu!




19. Hemma!



20. På väg in i duschen. Lyckligt ovetandes om att varmvattnet skulle ta slut...

Tack för idag!



Kommentarer
Postat av: camilla

det var en kul idé det här med efit! men liiite pressad blev jag allt. var ju rädd att jag skulle missa att ta ett!



fint halsband du har... men varför köpa choklad med peppar överhuvudtaget? haha.. det låter inte ens gott.



och det här med smöret. min syster har fått det från buzzador (om du vet vad det är). så hon gav mig lite paket så jag kunde få prova det nya smöret.

Postat av: Lisa

för att det är en nyhet såklart, uppväxten i kiosk sätter sina spår :)



2009-02-27 @ 22:22:12
URL: http://lolly.blogg.se/
Postat av: Maja

Vad fina bilder... Mitt känns (som vanligt i jämförelse med andras) plötsligt inte visbart men något ska man väl bjuda på.

2009-02-27 @ 22:49:09
URL: http://malisens.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha

Du är mästarens mästare min kulbloggerska!

Tack för att du uppmanade till denn utmaning.

Det var kul att läsa alla andras :)

2009-02-28 @ 02:39:42
URL: http://nasigoreng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback