Jag ska bara, sa Lisa Åberg

Jag känner mig så dum. Elak faktiskt. Är igång med det där beryktade caset om Sørlandschips i marknadsföringen. Träffade Camilla igår och allt gick finfint, vi brainstormade hela dagen och kom fram till smarta lösningar på de uppgifter vi fått. Gick hem för att skriva ihop svaret på uppgift två men blev lite hungrig så lagade lite mat. Efter maten blev jag lite trött så vilade i en kvart. Efter vilandet blev jag sugen på lite kaffe så bryggde mig en kopp. Och efter kaffedrickandet blev jag fast i lite (en hel del) bloggläsande. Efter bloggläsandet började idol på fyran och efter idol började singelmammor på tvåan och efter lite för mycket teve var det natt. Efter natten blev det morgon och jag har försökt skriva ned allt det där bra vi brainstormade oss fram till igår men jag kommer ingenstans. Blablabla-skrivande.

Det känns så respektlöst och elakt mot Camilla att nu komma till skolan och bara ha ett halvdant försök på några bra formuleringar.

Kommentarer
Postat av: Frida

Var får du svensk tv ifrån? Detta frågar jag halvt hysteriskt eftersom jag själv är svensk i Stavanger, och med ganska grov hemlängtan.

Bra blogg förresten!

2008-10-01 @ 21:30:25
Postat av: Lisa

Vi har altibox från Lyse, där ingår SVT1, SVT2 och TV4 men har du riksteve så vet jag inte. Annars är SVTplay på svt:s hemsida otroligt bra (jag är en SVT-fantast). Hoppas det löser sig, annars får du komma hit och se på teve :)

Postat av: Frida

Åh. Ja vi har bara en töntig parabol från Canal Digital. Vi fick inte välja något annat för husvärden när vi flyttade in, så alltså valde vi inte utan fick den här dyra skiten. Men nu har jag varit och luskat lite på altibox.

Svt på internet är ju finemang egentligen, men jag glömmer alltid bort att det finns där. Nu ska jag tänka på det så jag kommer ihåg det nästa gång jag saknar något. Och tv4 vill jag ha för att se på Idol. Vad hände med norska Idol egentligen?

2008-10-03 @ 21:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback