Lokalradio för alltid

När jag kör bil lyssnar jag alltid på Radio1. Det är något speciellt med mig och lokala medier. Jag bara älskar det. Har troligen ett stort behov av att känna samhörighet.

Köper jag tidning här i Stavanger blir det
Stavanger Aftenblad och när jag är hemma i Sverige på besök lusläser jag alla UT som ligger i pappersinsamling. Lokalteve är superspännande, här finns det till och med två lokalkanaler att zappa mellan. Och Radio1 då, jag kan inte tänka mig att lyssna på någon annan kanal i bilen, speciellt inte när de spelar Timbuktu på morgonkvisten då jag är på väg till en misslyckad examen. Därför stöttar jag givetvis Radio1 här.



Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback