Köttigt

Helgen har varit minst sagt stressig, jobb här och jobb där och lite inpressat skolarbete däremellan, vilket givetvis resulterade i att jag vaknade på den nya veckan med en dryg huvudvärk. Jag försöker stå emot värktabletter så långt det bara går i tron på att det ska stärka mitt immunförsvar. Kanske skitsnack , vem vet, jag blir sällan sjuk iallafall. Idag trotsade jag dock mina principer eftersom det nya jobbet kräver ett friskt huvud. Tog ett par värktabletter och det hjälpte så mycket att jag nästan lärt mig hur man får till en GM på rätt sätt.

Helger som denna är jag iallafall glad för att min sambo fixar så mycket. Han är rätt lat, liksom jag, men när jag kom hem sent sent efter julbordet i fredags var hela lägenheten nystädad och julpyntad. Värmeljus var tända och två lulliga personer (mister sven och övernattande oslobo) satt vid köksbordet och väntade med kall öl. Likadant med lördagens julbord som avslutades aningen tidigare. Då satt samma personer, nästan lika lulliga och väntade med middagsmat. Och inte med vilken middag som helst heller utan med krokodil- samt kängurukött. 




Vilket som var godast? Helt klart kängurun.



 


Kommentarer
Postat av: carro

Min huvudvärksläkare sa att man inte akn bli immun/beroende av alvedon förrän man kommer upp i över 15 dagar med alvedon per månad. Så du sitter nog säkert.



Men mer viktigt: GRATTIS!

Postat av: mala

hahaha..

läskigt med krokodil?

kan tänka mig att det smakar som bläckfisk!

2008-12-10 @ 01:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback