Att mitt sociala liv just nu är lika med noll är en annan femma

Jag har satt upp en läsplan. Jag har skrivit in i kalendern vilken dag jag ska läsa vad för att vara så mest förberedd till examen som möjligt. Det lustiga är att jag har lyckats följa läsplanen i två veckors tid. Vet inte vad som har hänt. För det första har jag tydligen klarat av att planera realistiskt, vilket jag aldrig aldrig gör, och för det andra så har jag gjort vad som stått och inte skjutit upp det. Håller jag på att bli ordentlig (läs vuxen)?







Kommentarer
Postat av: Maja

Skulle gissa på det!

Postat av: carro

mkt imponerande!

2008-04-28 @ 10:04:44
Postat av: Eva Henriksson

Beröm beröm. Oj så bra! Varför får du inte mer beröm.?

Beröm är en motor..... Kram från Eva som läst om oliverna på Kreta. Har du?

2008-11-21 @ 07:54:19
Postat av: Eva Henriksson

Jag trodde du var Lisa i Stavanger. Men berömmet är välförtjänt......Förlåt

2008-11-21 @ 08:05:08
Postat av: Lisa

Jag är Lisa i Stavanger :)



Detta inlägg är sedan i våras, då var jag lite bättre på att plugga än vad jag är denna termin. Och jag har läst om oliver på Kreta, så långt ifrån snöigt stavangerväder man kan komma.

2008-11-21 @ 15:43:30
URL: http://lolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback