Bloggrelationer

Åh, jag gillar Skugges blogg. Och fotbollsfrun. Allra mest gillar jag när de kör öppen bloggdialog med varandra. Känns som vi läsare får vara med och se en sådan där fin vänskap bildas. Jag vill så gärna ha bildbevis på bloggen sedan när de väl har träffats. Vid första mötet håller jag  tummarna för att Skugge inte ska vara så blyg som hon skriver att hon är. Är lite rädd för att Fotbollsfrun skulle förlora intresset då. Skulle vara jobbigt om bloggbästisarna blev fiender liksom.

Har ju en annan lite mer lokal (eller regional kanske, vet inte hur välbesökta era bloggar är) Skugge-Fotbollsfrun som jag också följer. Kalorin och leno. Har lite förhoppningsdrömmar om ett bildbevis på era nollsjuor tillsammans en dag i framtiden.

Tycker faktiskt att bloggandet har stigit i dimension. Bloggskrivande och bloggläsande har blivit bloggrelationer. Det är lite häftigt och var man inte fast förr så kommer man garanterat bli det nu.

Kommentarer
Postat av: caroline

Shit. Tog flera minuter innan jag förstod vad du menade med nollsjuor. Jag har verkligen inte fattat att jag ska få barn. Kanske därför hon vägrar komma ut?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback