Längtan

                                             
                           


Jag längtar hit! Men allra mest längtar jag efter han som är anledningen till att jag ska åka dit men blir skitsur om han syns på bild här i bloggen. På tal om Oslo så tyckte jag det var jättepinsamt när mina föräldrar uttalade ord med sch istället för ett rent s, som till exempel penschel, puschel och även oschlo. Det var fram tills den dagen jag hörde en norrman säga Oslo och insåg att det där rena s:et kunde slänga sig i väggen.

Nu är det personal(fest)möte.


Kommentarer
Postat av: Balle

Lillen du ska vara stolt över dina väschöttska rötter!

2007-11-25 @ 17:28:11
Postat av: caroline

"country roads, take me home, to the place I belong... West (ra) Götaland!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback