Ja, jag gillar sand och salt

Har alltid tyckt om låten My friend, mest för att den påminner om gymnasietiden. Köpte hela skivan (ja, det var på den tiden då jag fortfarande var intresserad i musik) men den enda låten jag lyssnade på var just My friend. Eftersom mina cd-skivor befinner sig i Oslo bestämde jag mig igår för att youtuba låten och då hittade jag en annan låt av Groove Armada som jag bara inte kan sluta lyssna på. Tror det är den där stämningen i låten som passar perfekt in på mitt sinnestillstånd just nu.


Kommentarer
Postat av: Helen

Nu har jag roat mej igenom din blogg och fått informationen om vad du gör i det andra landet! :-)
Lycka till med studierna o hoppas du får en trevlig helg!

2007-11-30 @ 18:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback